Що потрібно знати про неймінг?
- Неймінг — це про очікування
Переконайтеся, що ваш товар чи послуга конкурентоспроможні на ринку. Подумайте про бренди, які вже залишили слід в історії. - Хто ваші конкуренти
Вигадуючи нову назву, вам потрібно вивчити, спланувати і провести мозковий штурм, а потім порівняти з конкурентами. - Яка стратегія вашого бізнесу
В неймінгу потрібно враховувати стратегію вашого продукту. - Неймінг повинен викликати довіру до бренду
Назва продукту повинна звучати круто, викликати довіру до вашого бренду і викликати ажіотаж. - У чому цінність вашого продукту?
Вигадуючи назву, думайте про користь, яку може принести бренд цільовій аудиторії. - Хто ваша цільова аудиторія
Основне завдання неймінгу – направляти вашого ідеального клієнта до покупки, показуючи йому, чому це правильний вибір.